SNILLEBLIXT morgon!

Jag (och Malin) har ju ett litet problem = att vi inte har någon fullstor bana att träna långa dressyrprogram på så nu har jag minsann tänkt till! Eftersom vi bor på landet och har tillgång till fält (oftast, när dom är torra, fina och det inte är höskörd) så kan man ju faktiskt smälla upp en provisorisk bana på gräs..och det behöver inte vara svårt! Självklart kan man sätta upp den på en vanlig ridbana som kanske är förstor också ;) så kan man ju ta hinderstöd istället för plaststolp om man vill ha det stadigare.

Med hjälp av fem plaststolpar (ca 25kr styck), ett plastband (69.90kr på Biltema) och ett gäng inplastade bokstäver kan man få en helt okej träningsbana. SUPERBRA! Jag har till och med gjort en skiss.. där det är två stolp nära varann är såklart in-/utgången - som kan placeras vart som helst.


Ber om ursäkt - den ÄR inte så jätterak och måtten stämmer inte.. men såhär tänkte jag iaf!

Tummen upp för Alex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0