Sprätt i bena-skor?

Skulle vilja sätta på Flippsan ett gäng sprätt-i-bena-skor, det vore bra, så hon rörde sig lite mer, lite luftigare, lite mer bogfritt. Vore najs! Tror Emma fick till ett par sista gången hon skodde, tyvärr har vi tagit av dom nu..
Svamligt! Hur som helst så har jag luftat Philippa idag, red rakt ut i skogen utan plan.. vi var ute igen efter en kvart. Diss på den! Tar ett annat håll imorgon. Istället fick det bli lite ridning på banan, på hack. Gick väl sådär, ja hade dåligt med ork så jag testade om western-skillsen sen 2008 satt kvar, och ja då! hihi, lekte lite med galoppfattningar från skritt/halt på lång tygel xD Det blev fart i henne åtminstone.. roligt! Hoppade lite diken oxå.. Imorgon får det bli en längre skogstur, eventuellt lite bad i gropa - det gillas!

Body-pumpen idag var stentuff, det var inte den vanliga som ledde gruppen utan en annan, mer bestämd och betydligt starkare kvinna. Mjaa.. idag blev Alex trött på riktigt. Dock behövligt och jag klagar inte så sett, det var KUL!

Imorgon ska jag till 4CMore.. annars är det inte mycket planerat! Just nu har jag dock en del att se fram emot!

- På fredag fyller jag år (gammal... hela 20år!) då blir det kalas för släkten + att Björn kommer hit :)
- På lördag kommer tjejerna hit på lite kalas, alltid trevligt!
- Tisdag - torsdag åker jag till Göteborg för att umgås med kusinerna, faster och Robban, på tok för längesen!!
-15-18 maj kommer Anja hit till skogen och hälsar på! Ska bli superkul!

Maj kommer bli en braaa månad, det känner jag på mig!

Och bara för att så har jag världens finaste pojkvän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0