Tävling!

Då var det över, debuten för i år samt debuten på regionaldressyr för både mig och hästen. Red som tidigare nämnt en LA:4, resultatet procentmässigt är absolut inget att skryta över, dålig faktiskt, 53,66% lyckades vi knata ihop.. sa till mig själv (Och Philippa) innan att om vi får under 50% lägger vi av. VI  verkade ju vara överens om att fortsätta ett tag till. Målet idag var att komma  runt som vänner, vilket vi inte varit senaste veckan... har i princip ridit rakt fram i lätt sits på vägen hela veckan, inte ställt krav, så jag kunde inte förvänta mig att vi skulle glänsa idag. MEN Philippa var positiv (mycket mutad med morot) dock spänd och det var i huvudsak det som sänkte poängen idag. En liten detalj som stör mig är att jag inte sadlade om innan jag gick in på banan...sadeln hade åkt fram något. Nöjd över min stjärna ändå! <3




Några små bilder från dagen (morgonen, var hemma vid 10 :P)

När jag kom tillbaks till Åmål gick jag och la mig, har inteeee sovit många minuter i natt. Somnade på stört och sov tills syrran väckte mig vid ca tre. Resten av dagen har ägnats åt bak! Kladdkaka, sockerkaka och hallon- och äpple/kanelmuffins har vi gjort. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0