Veckan..

Uppe i ottan såhär på måndagmorgon, har ringt veterinärstation - Flippsan ska vaccineras innan onsdag. Gött att få det gjort.

Ikväll ska jag nog åka till Årjäng, imorgon blir det förhoppningsvis ett spännande mööööte. Philippa ska ta det lugnt denna veckan, dels pga vaccinationen men också för att hon gått ganska mycket det senaste. På onsdag ska jag faktiskt hoppträna lillskruttan, Eulalia, för Cicci! Det ska bli roligt, var dock väldigt längesen jag hoppade... Philippa kanske får ställa upp så jag får några språng i kroppen innan, får se, beror på när veterinär kommer ut.


Eulalia och jag förra året.

Annars händer det nog inte mycket denna veckan verkar det som..

Uppdaterar så ofta det finns något att säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0