Ändrade planer..

Ja.. igår ÖSTE regnet ner vilket resulterade i att det inte blev någon hoppträning, jag hade ingen lust att rida så det blev bara lite pyssel. Huxflux var det bestämt att jag skulle på After beachen - vilket jag inte ångrar en sekund, behövde det verkligen.

Idag hade jag sån sjuuuuk träningsvärk i vaderna efter galoppträningen + dansandet inatt så det blev en uteritt med Linda och CoRall. Blev både grusväg och skog, var ute i drygt 1½ timme tänker ja. Trevligt!

Imorgon ska jag rida på kandaret tänkte jag, se hur det funkar. Gryyymt längesen hon gick på det.

Har varit ute en sväng på sjön med Elin och Anders nu på kvällskvisten, svinkallt! Imorgon är det kräftskiva a la Tveta som gäller.

Nu ska jag duscha och kura ner mig i soffan!

Galoppa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0