Back!

Nu så, är jag tillbaks, ledig och i övrigt fri som en fågel (på ett ungefär).

Som jag skrev sist kommer det bli en del förändringar, med anledning av att jag ska börja plugga kommer Philippa få flytta hem till Laila Malmsköld i Åmål. Allt för att göra det så smidigt som möjligt då jag kommer pendla emellan Åmål och Karlstad. Det är skrittavstånd till Åmåls ridklubb så nu ska jag bli medlem och lösa  anläggningskort där.

Ska bli skönt att kunna träna i ridhus ordentligt under vintern, tror faktiskt Philippa kommer tycka det också. Hur som helst så kommer hon troligen gå på bete i Tveta även nästa sommar så vi lätmnar inte skogen helt å hållet.

Flytten blir i månadsskiftet Augusti/September.

Var ju på minisemester för ett par veckor sedan, ska ta kort på det jag köpte till Philippa någon dag och även beställa hem en svart remontnosgrimma så hon kan ha det nya pannbandet, kommer bli sååå fint! Fick även en ny jacka av Cathrine igår, jättefin!

Ska försöka bli bättre med uppdateringen så glöm inte kika in efter uppdateringar!

Hare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0