Galopp!

Jisses vad Philippa galopperade bra idag, underbart att träningen ger resultat! Hade egentligen inga större mål med ridningen idag, markarbete.. hon var så fin så det slutade med att vi tränade enklabyten - RUND och jättemjuk att arbeta, lyssnade super. Formen i fattningarna var inte klockren men bättre än jag kunde drömma om för två veckor sedan. Det tar sig! Imorgon blir det uteritt med mycket trav - takt och variation på steglängd.

Inte alls långt kvar till flytt nu, jag borde kolla igenom mina/hennes grejer.. allt kanske inte är supernödvändigt att ta med, en del får flytta upp på faders vind skulle jag tro.

Vill gärna (!!) ha tips på enkla men bra trav/galoppövningarna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0