Hurryhurry!

Är trött som bara den efter skolan.. sov superdåligt i natt! Usch å fy.

Hur som helst så går det bra på universitetet, jag börjar hitta liite bättre bland lokaler, bussar, tåg, MÄNNISKOR, you name it. Idag började jag vid ett, käkade lunch (som jag hällde i knät.) med Malin innan dess. Biologi och fysik var det på schemat idag, verkar okej! Förutom att jag var sååå tröööött. Åkte med Malin hem..skönt.

Cyklade (!!!!) ut till stallet direkt jag kom hem, red en ganska lång tur på grusvägarna med en del galopp. Imorgon blir det troligen hoppning på ridskolan!

Nu ska jag äta, duscha och sova! Sandra plockar upp mig klockan sju imorgon så det är bäst att sova tidigt.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0