Ibland alltså...

Är rätt trött på mig själv idag. Jag tryckte av varenda liten snoozning imorse, vaknade till liv runt 10.30. Irrade runt i huset som en yr höna innan jag fått i mig första koppen kaffe. Tog det lugnt eftersom det faktiskt "bara var mulet" ute, ingen brådska här inte. När jag väl är redo att GÅ till stallet vid tolv tiden öppnade sig himlen men seriös som jag är traskade jag iväg.. tanken idag var att skritta och klättra, sagt och gjort. Regnet fortsatte ÖÖÖÖÖSA ner, det rann UR jackärmarna och byxorna kunde man vrida ur, mysigt. Var rätt förbannad på mig själv och insåg att det var dumt att gå hem också så jag ringde typ sisådär 16 samtal utan någon vidare respons... får för mig att gå ändå och dessutom gena över gärdena - hamnade i skogen och blev ännu blötare! DÅÅÅÅÅ ringer Malin äntligen upp mig, fnissandes.. JA, hon fick hämta mig.


Nu har jag tagit på mig fleeceunderstället och tjocka raggsockor, jag tänker absolut INTE frysa på älgkebab-festen ikväll, that's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0