NÖJD

Trodde verkligen att detta skulle bli en riktig skitdag! Vaknade av att regnet piskade mot fönsterrutan efter en natt med tusen jobbiga drömmar och dessutom har jag vaknat flera gånger i natt. Orkade mig inte upp ur sängen förrän vid elva-tiden, fick inte igång tv:n (inte någon skräll dock..) och orkade inte göra frukost.

Meeen, mitt dåliga humör vände! När jag fick igång tv:n och orkat gjort i ordning en kopp varmchoklad med grädde på, inga fel!

Hade egentligen tänkt att Philippa skulle få vila idag med tanke på vädret, kom dock till stallet runt 4 och då slutade det regna, perfekt! Red ut med gramanen och galopperade en massa i låg form, hon  var riktigt fin! Duktiga tjejen :)

En annan rolig nyhet - Jag har fått en kusin! Lilla Ida, hon kom hem till Säffle idag så det får bli ett besök någon dag framöver. Bebismys ♥

Under veckan ska jag göra ett syntest har jag tänkt - dax att söka polisen igen!

Nu får det bli sömn här snart, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0