Tisdag

Känner att jag mest skriver för min egen skull, rätt kul att gå tillbaka tre år i tiden och kolla vad som hänt..

Idag vaknade jag ganska tidigt, gick upp vid nio ungefär. Kände direkt att det inte var någon idé att stanna kvar hemma eftersom det lätt hade slutat med att jag degat i soffan hela dagen. Tog en tur till Tveta men där var det inget vidare drag så åkte till Säffle istället.

Lämnade in bilen på verkstan (några remmar som skulle bytas..) och lunchade med mamma - Dilans och en räk-pita blev det för min del. Lämnade in tipset åt farfar och fikade hemma hos Cathrine innan det var dags att hämta bilen och åka hem.

Philippa blev bara pussad på i hagen idag, hon var värd en vilodag!


Ha det fint!

http://www.youtube.com/watch?v=zNbnNAJ4oGY - och sen beslutade jag mig för att släppa taget. Nu tar jag steget mot min egen framtid och jag är överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0