Dansband + löpning = sant?

Jag skulle vilja påstå att det är det, om man jämför med "det vackraste", "det vilda", "gabriellas sång" osv... höll på att få krupp ett tag där i början när det bara var lugna favoriter på min kära gamla mobil.. grejen var att jag bestämt mig för att springa, ensam men det är ju inte så himla kul så insåg ganska snart att musik är ett måste... tyvärr hade jag bara en telefon där detta fenomen fungerade... dock sämsta musiken! Men kan säga er att när "mot en ny horisont" och "dansbander" dök upp istället för ovannämda rörde sig fötterna betydligt snabbare! Behöver jag nämna att jag funderar på att uppdatera musiken på mobilen?

I övrigt var det ett grymt pass - grymt gött och grymt jobbigt! Helt perfekt med andra ord! Avancerade med lite indianhopp och sådär samt intervaller... lovely! Lite regn gjorde mig ingeeenting!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket mer, har sökt två jobb.. ett i Åmål och ett i Karlstad.. på eftermiddagen tömkörde jag en ponny. Philippa och Lucaz fick vila idag, gött för dom - och mig!

Så så är det! Nu blir det mat, tv och sömn! Mums på det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0