Fail.

Jag lyckas nog med allt ingen annan lyckas med i alla fall. Blev inte många timmars sömn i natt, spökena har dansat tango i rummet bredvid tror jag, mycket väsen här i natt. Det fanns dock andra orsaker till dålig sömn, grubblade en del på både det ena och andra, inte bra.
Kvart i 6 var jag i stallet, första gången någonsin jag är så tidig och PIGG. Jobbade betydligt snabbare än annars så det var ju postivit, blev dock rejält dumförklarad när Anja klampar in i stallet och frågor om jag har blivit galen? Det visade sig att Alex inte började förrän klockan sju. GRATTIS!

För att inte tala om igår.. Philippa är i en trots period utan dess like, är gaaanska frustrerad på henne för tillfället men det går över. Lindade i alla fall hennes ena bakben varav hon ger mig en kospark i pannan, har en liten fin bula och är blå... duktigt! Idag släppte vi ihop henne med Sunny, Fias ponny - äldre än Philippa så nu hoppas jag på lite hjälp med att få ner henne på jorden igen. MÄÄÄÄÄÄRR!!

Börjar bli lite trött nu, är ledig imorgon, tack o lov!

Sånt är mitt liv just nu, tur det finns ljus i mörkret också <3


Kommentarer
Postat av: Mull

Fy tusan o där lät du mig sova, inte konstigt att jag inte kände mig ensam där inne..

2011-02-01 @ 22:20:17
Postat av: Mull

Fy tusan o där lät du mig sova, inte konstigt att jag inte kände mig ensam där inne..

2011-02-01 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0