Fredagsmyyyyys!

Äntligen fredag - igen! >Tiden går fort när man har roligt, eller hur det nu var! Nu har det i alla fall blivit vinter igen! Inget jag gillar.. igår jobbade jag ensam, var snabbare än någonsin MEN det var snöstorm hela dagen, inte okej - kallt.  Idag har det "bara" varit blåsigt.

Bine och jag har varit och hämtat dressyrsadeln på Strömsholm.. ska testa rida i den ordentligt imorgon så får vi se sen. Har varit på biderman, apoteket och willys oxå, hunnit med riktigt mycket!

Otroligt tråkigt inlägg men man kan inte vara på topp jämt!
Imorgon kommer mamma hit och på söndag åker jag hem för ett par dagar i Värmland, ser fram emot det, mycket! :D

Nu får det bli fredagsmys med Sabine och Sofia!

Puss påt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0