Helg - igen!

Imorgon är det precis två veckor kvar tills jag flyttar hem, har till och med ordnat med transport. Känns inte som jag varit här i ett halvår men det ska bli skönt att komma hem ändå - har trivts bra här oxå såklart.

Igår hopptränade Flippan och jag för fru Karlsson, det hade nog gått bra om inte jag haft black out som vanligt... men ja, Maria ordnade till det också så tillslut såg jag faktiskt avstånd, vilket kändes mycket bättre. Idag har vi bara varit ute och skrittat, inbäddade i massa täcken och kläder, inte skönt att skritta när det är femton minus inte.. usch! Imorrn får det bli dressyr på Flippsan och uteritt på Lukaz.

E ska och tävla imorgon men jag blir hemma, som vanligt.. så det blir helt enkelt en ganska vanlig dag för mig. Kanske kan va skönt det också..

Så är det!
Nu ska jag prata med B och sen blir det till att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0