Snart helg!

Inte för att det förändrar dagarna så speciellt mycket, meeeen! Systeryster kommer hit imorgon och stannar ända tills på söndag, det blir kul! Får väl se om vi hittar på något speciellt, skulle ju faktiskt kunna dra in på bio, systrarna Lundvall kanske rentav vill joina, tror nog det ja.

Idag har det varit en speciell dag, Anja har åkt härifrån! 2½ vecka ska hon vara i Asien den lilla grisen.. inte hann vi säga hej då heller men men! Hon kommer ju tillbaks. Nu är alltså jag och Bine ensamma i Totta, lite tomt och lite mer diskande för vår del, vi har bestämt oss för en städdag imorgon, det behövs.
En annan speciell sak är att Anja och jag för första gången här, åt pizza från grillen, inte fel!
Och vi fick våra julklappar från Björklund family - en finfin väst, perfekt eftersom jag verkligen behövde en ny väst!
Och sist men inte minst så tog jag mig i kragen och hoppade för fru Karlsson, det gick bra, gjorde inget avancerat utan bara rullade enkelhinder, självförtroendet ett snäpp upp = bra! (Kan väl erkänna att jag mutade Flippsan med godis i varenda paus) hm!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0