Villvillvill!

Vill ut och tävla NU NU NU!

Nästa vecka ska jag hämta hem dressyrsadeln som då är omstoppad också är sitskinnet bytt eftersom det gått sönder.. illa. Hoppas på att den ligger bättre på Flippsan ny, har ingen direkt ork att börja leta sadel NU liksom. Sen så behöver jag införskaffa ett kandar också och ett nytt tävlingsschabrak.. plus att jag verkligen behöver förnya min licens, illa att man blivit bara...shit happens!

Syster är här, idag har hon hjälpt mig en del i stallet, så duktig så! Ganska så optimalt med hästskötare som inte vågar rida egentligen ;).

Imorgon ska Lucaz ut på tur och Flippsan ska dressyra i ridhuset - dom fick det lite lugnt idag, flippsan longerades och Lucaz har varit i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0