Laddad!

Har precis varit ute och gjort klart hästarna och laddar för den kommande löprundan, hur laddar man på bästa sätt egentligen? Jag tycker det är genom vila i alla fall. Haha!

Idag har jag och Flippsan tränat för Josefine, hon sa upp sig lite idag och jag red kasst men det gick rätt bra ändå! Det är bara att komma igen och tänka framåt, man måste ha lite att bita i - för att nå framgång. Efter träningen tog jag (äääääntligen!!!) tag i klippningen som borde varit gjord för en månad sen så nu är hon nyklippt och nybadad, hon ser helt enkelt mycket finare ut. (Philippa alltså.. - jag väntar med dusch tills ikväll)

Igår kväll hade jag (och Anja) beslutat oss för att sova tidigt, sagt och gjort, varför blir det aldrig som man tänkt sig? ca 20 minuter efter att jag somnat ringer naaturligtvis telefonen, som tur var va det fröken Storm, hade det varit någon annan (vilket vore rätt otroligt eftersom det inte är så jättemånga som ringer mig runt 11 på kvällen) så hade jag minsann inte svarat. Var lagomt pigg i morse..

Till helgen blir det en tripp till Täby och Ingrid med pappsen!

Nu ska jag fortsätta att ladda genom en tur till stallet...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0