Orkar inte komma på någon rubrik!

Jag fördriver tiden på min lediga (!!!!) onsdag med att ligga nerbäddad under täcket med datorn och katten, helt okej förmiddag! Borde dock sätta mig i bilen och åka till bidermans med en sadel samt handla lite mat till mig, det eeeekar på min hylla i kylskåpet, det värsta av allt är att hallonsylten är slut... inte okej.

Har redan sprungit två dagar denna i veckan, måndag och tisdag. Idag är det vilodag (hoppträningar i massor..) men vi kör imorgon och på fredag igen :). Känns bra! Jag har som plan att bli smal och fräsch...hm!!!

Igår tränade jag dressyr, red program för Josefine, gick helt okej! Idag hoppning, det är som ett helt styrkepass när man rider Flippsan på hacket, men hon känns bättre på det så det är bara till att stå ut.

Funderar på om jag ska åka med på Ellas träningar ikväll och eventuellt stämma av en dejt med Emelie på Strömsholm! Får kolla upp detta.. känns som om det kan bli väldigt mycket soffa och tv för mig annars, inte bra.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0