Storkok!

Har precis släppt in Lakrits - som blev otroligt besviken då han gick direkt till matskålen och den var tom, stackars katt! Nu stoltserar han runt i huset och irriterar Isis som nog tycker att det här minsann är hennes hus. =)
intressant info - jag är ledig! Rätt gött, sov till halv tolv, inte riktigt likt mig men det blir så när man inte somnar i tid.. trots att jag la mig vid tio.

Det enda nyttiga jag gjort hittills idag är att göra köttfärssås, om man ens kan kalla det för de.. det är ungefär 70% kidneybönor/kikärtor och 30% köttfärs om man ser det så. Med andra ord en ganska nyttig röra. Gott blev det också.

Har tänkt rida Philippa i ridhuset lite senare också, blir lite dressyrarbete - galopp! En sväng till E-tuna för handling är också inplanerat. Känns som en otroligt stressig dag detta.

Nu fick jag en 6kgs katt i knät så avrundar här!

Hejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0