Träning!

Var ett tag sen något skrevs här nu! Har varit upptagen helt enkelt. Sitter här och slappar lite efter att ha varit ute i princip hela dagen, superskönt väder - solen värmde lite till och med!

Igår var det hoppträning för E på Åskebro och Strömsholm, jag var bara med till sistnämda, det gick fint! Nyttigt att titta på träningar, det får man nästan ut mer av än att vara med själv, iaf i vissa fall.. Idag har jag och Flippsan tränat för JB, hoppning! Det gick jättebra! Andra  gången jag hoppade henne på hacket, kändes bättre än sist, roligt!
Fick bli en lite längre uteritt på Lucaz också, så härligt väder!

Imorgon bär det av till Stockholm med pappsen!

Nu Ska jag och Bine trycka i oss en varsin semla ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0