Vuxenpoäng!

Jag har varit och storhandlat - utan att köpa något socker (godis osv...) inte ens cola eller chips, bara nyttiga saker! Massvís med grönsaker och frukt. Känner att jag är på G nu alltså. Om det inte hade varit för den där svängen på MAX då.. MEN vi skulle egentligen till en pizzeria och då hade jag kunnat äta sallad... dock verkar ju pizzeriorna i Kvicksundstrakten stänga klockan åtta på kvällen.. OFTA en pizzeria stänger klockan åtta? Näej.

Idag åkte även granen ut och Anja har storstädat hela huset (ingen idé jag tar åt mig den äran inte...) Hopptränat har jag och Bine gjort oxå, det gick jättebra! Skuttade mest kontrollövningar, red på hacket och det fungerade fint. Eventuellt blir det hoppning på lördag också, får se hur hon känns imorgon, hon har gått rätt hårt sen juluppehållet. Hon börjar bli riktigt fin! Kul!

Ser fram emot helg nu!

Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0