Mognad...

Tummen upp att man är gammal nog att ta dålig kritik på ett bra sätt, riktig flopp på procenten i msv:c2 som vi debuterade idag..MEN hon kändes väldigt fin, å enligt publiken var hon det också att sen inte domaren tycker det bryr jag mig inte om i nuläget. Vi gick in och gjorde en bra prestation med känsla åtminstone i traven.. kunde varit mer energi och tydligare övergångar men vi var inte dåliga, that's it.

I La:4 var hon spänd, speciellt i galoppen och där förstår jag absolut bedömningen, fick dock fin kritik i slutkommentaren vilket jag är jätteglad över!

Bara så ni vet blev jag bara ännu mer pepp på tävling! Tyvärr är det ju lite uppehåll nu i juli men vi satsar på Msv:c2 och Msv:c1 30 juli i Åmål, då jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0