Sommar på ingång!

Nu känns det verkligen som om sommaren är på G, underbart! Värmen smyger sig på och jag börjar bli lite brun åtminstone, det känns så himla skönt. Sommaren är verkligen världens bästa årstid, nog för att jag älskar julen och att få kura ner sig framför öppna spisen med en kopp te på höstkanten..

Har äntligen kommit på vad jag ska ha för bilder i en av mina långramar :D, rosor - såklart! Har varit ute och fotat lite idag så några bilder är redan beställda, till exempel den här...


(helt oredigerad och PRIVAT)

I lördags var jag, mamma och Andréa en sväng till Karlstad, hittade bland annat en teburk som har samma mönster som den tekanna jag fick i julklapp av mamma. Jag är väldigt nöjd över den :)
Blev även ett par nya vita ridbyxor, vilket var på tiden..
Annars hittade jag ingenting direkt. Har beställt några reasaker från H&M som ligger på Ica och väntar på mig, spännande!
Köpte en ny klänning i fredags innan Agges student, den här...



Får bli den även imorgon då Coffe tar studenten :)

Philippa har känts sned sen tävlingen, var med på hoppträningen igår och på slutet kändes det bättre. Idag skulle Camilla ha ridit men det blev inte av så jag red i shorts (ajaj..) MEN hon var inte alls lika sned, kanske var det hoppningen som gjorde susen (?). Sofia kommer förhoppningsvis på tisdag för att kolla henne (equiterapeut), hoppas hon hittar något som går att fixa..

Hjälper till lite på www.varmlandshastsemin.se nu, mest för att ha något att göra - och för att jag tycker det är intressant. Är ju trots allt "uppväxt" (häst(-ligt) talat) på den gården :)

Jag har även fått erbjudande om att rida en 3åring, mer säger jag inte nu. I nästa vecka ska jag ha lektion för Linda och Elin så det händer en del på hästfronten nu vilket känns SPÄNNANDE! Spikey växer och blir finare för varje dag (han har alltid varit finast, men ändå.) Ska försöka ta lite nya bilder till veckan.

Jobb har jag fått också, för er som missat det.. Kommer jobba som personlig assistent i Årjäng under sommaren. Hoppas på många nya erfarenheter, vill börja NU!

Där fick ni en liten update om vad jag gör just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0