Sommar sommar i Sveriiiiigeeeeeeee

Äntligen är det lite varmt åtminstone! Igår körde vi hö i sex timmar drygt, min kropp känns litee trött idag. Hostade mycket i natt dessutom, att det aldrig ger sig.

Idag har jag varit i Karlstad en sväng på förmiddagen, Camilla har varit ute med Philippa en sväng. När jag kom tillbaks till Säffle hämtade ja pappas bil och åkte till kyrkan för att hämta syster. Drog med oss Malin ut till getebolsvika och stekte några timmar! Inga fel, snarare helt underbart! Tog en tur till Åmål för att hämta min kamera också, dock lite depp eftersom det ena objektivet inte är helt friskt :(

Ikväll blir det party hela kvällen med Elin, vi ska ta en tur med båten på sjön. Nice!

Ha det gött i värmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0