Beslutsångest!

Det är lite mycket nu känner jag! Sitter här och söker sommarjobb/vanliga jobb samtidigt som jag sökt phs och dessutom helst vill åka till Frankrike, sen så har jag ju en häst också som jag skulle vilja ut och tävla en massa, helst NU. Visst det är kul att ha mycket i luften samtidigt men någon gång kanske man ska typ bromsa upp lite? Haha, eller så struntar man i det!


Har sovit som en kratta i natt, inte bra alls, slutade med att jag inte gick upp förrän halv elva, riktigt illa med andra ord, usch och fy, för att kompensera tog jag en joggingtur direkt, kändes sådär idag, seg i kroppen minst sagt! Plus att det var halt i spåret..

I eftermiddag blir det ett pump-pass på Gullsjö och rida Philippa på banan, kanske kan lyckas få Mullis att filma och ta lite bilder?! Ska försöka med det iaf.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mullis

Snäll som jag är ställer jag ju självklart upp! :D

2011-03-25 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0