Förbannat...

Vet inte riktigt vad jag ska säga.. men det är uppenbarligen inte meningen att jag ska ha häst idag!

För det första... skon! Men förhoppningsvis får hon på sig den senare idag, tackolov!

För det andra.. när jag kommer till stallet, glad som bara den eftersom vi skulle till ridskolan och träna.. då är Flippsans öga NATURLIGTVIIIIIS svullet, inte det som redan varit dåligt.. nejdå, det andra. Jag hoppas för allt i världen att hon bara lurar mig den här gången men det är väl för mycket att hoppas på.

För det tredje.. när jag bestämt mig för att åka en sväng och rida ändå, sadlar jag såklart, tror ni det gick bra? Nej nej.. ena stropp-fan (remmen till sadelgjorden) lossnar!! Kan man ha mer otur?!! Fick bli hoppsadeln istället.

Förstår inte riktigt varför allt går emot mig nu, vad har jag gjort för fel liksom?

Det bästa idag var att Flippsan var fin att rida på, tack för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0