Måndag, igen!

Som vanligt inleds veckan med ett besök hos min coach, idag har vi fyllt i CV och skrivit personligt brev. Dessutom blir det en tur till jobbmässan i Dals-Ed på torsdag, attans va kul.

Alla hästar runtomkring mår bra, det är VÅÅÅÅR i luften, unghästarna är tossiga och fäller määängder! Borstat bort både Spikey och Chikita snart, även Square fick sig en omgång med borsten igår, trodde aldrig jag skulle säga detta - men det kliar i fingrarna efter att få borsta! Storängstorp har satt sina spår... Eulalia gav mig en stor blöt puss på kinden igår, enligt mig (!) tycker hon om mig fortfarande :P.

Philippa är pigg som tusan! I lördags var vi ute och red med Cicci och Fabbe, kan väl inte påstå att vi hade så bra samarbete, mest springit - det var trevligt ändå! Med sällskap osv. Igår tog vi en tur med Malin, Cocass och GRAMAN, kändes väääldigt bra att ha den med tanke på att även dessa två underbara varelser hade vårkänslor. Malin fick tugga grus :), hihi.

I lördags var det utgång också, vi var i Bengtsfors hos Alex först, blev käk och singstar för hela slanten, jag och Malin ägde ut dom andra fullständigt. När jag tittar på videoklippen såhär i efterhand förstår jag inte riktigt hur detta gick till. Blev allt en tur till HC oxå, men nja, det är inte så himla kul längre.

Nu kommer några mobilbilder på pluttarna! Först ut är Chikita :)



Spikey



Square



Alla mörkbruna och 2år 2011.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0