Ny vecka - nya möjligheter!

Sen som alltid, har jag nu skickat in större delen av min ansökan till phs! Ska bara komplettera med sim- och synintyg! Och dra igång träningen på allvar igen... känns som om det kommer bli imorgon eftersom min kära mor har anmält mig till ett bodypump pass på Gullsjö!

Flippsan mår fint! Igår var vi ute på en rätt lång tur med Malin och Cocass, så trevligt så! Solen stekte, underbart! Idag har hon bara gått i hagen, hon har väl fått en chock nu när hon går ute tolv timmar om dygnet. Pysslade lite med Chikita och Spikey, sötnosarna! Ska försöka ta lite nya bilder någon dag!

På lördag ska vi träna  för Wille, ska blir jättekul! Första tävlingen blir i mitten av april, regional i Åmål om det blir som jag tänkt. Taggad nu! Måste köpa ett kandar oxå...! Fortfarande :P.

Till helgen är det också årsmöte med DUS, restaurang efteråt. Plus att mina älskade på kusiner kommer hem, kalas för Philip som fyllt 5år! <3

Idag har jag umgåtts med Björn, vi var hem till fröken Storm en sväng och fikade, trevligt satt!

NU får det bli ett par missade solsidan avsnitt.

Pusspåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0