Tisdag

God kväll gott folk!

Har fastnat framför datorn, precis som vanligt. Dagen har varit bra, Philippa skrittades ut barbacka (med tömkörningsgjord och graman dock - myyyycket nöjd över det beslutet om utrustning, hon flög i luften mer än en gång), hon fick gå några skänkelvikningar på banan också. Igår "hoppade" vi, det gick superdåligt, haha båda två var lite ringrostiga plus att det var utepremiär för i åren, busig häst. Imorgon får det bli lite bomarbete minsann.

Har även planerat in en dejt med Elin imorgon, trevligt satt, det var inte igår!!

Vad har jag gjort annars tro... hm! Jo! Jag håller på med mitt fotoalbum, har fått 97 nya bilder som ska in, jag har redan (efter ca 10 bilder) tröttnat lite och då har jag inte ens börjat pynta eller skriva i det än, illa!

På lördag är det Wille-träning och på söndag är det löshoppning för Sten Lindgren med lillfjompan - Chikita! Spännande :D

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0