Tisdag!

Allt rullar verkligen på just nu! Idag är det superfint väder - jag tog cykeln till mötet! Den rullade den också ;). Nästa träff är på måndag kl. 11, spännande värre. Tänkte det var lika bra att skriva det här så jag kommer ihåg :P.

Jag tog även svängen förbi profab, inhandlade två hinkar till Philippas mat, en pärm för viktiga papper, plastfickor och en märkpenna. Längesen jag kände mig så seriös...!

Nu blir det lite snabblunch för att sedan ta tag i mitt rum, vore ju fint om man kunde gå på golvet åtminstone! Sedan stallet och rida en tur i solen, försöker förtränga kvällens blivande träningspass.

Imorgon är planen, simhallen, arbetsförmedlingen, stallet och Björn.. känns som schemat börjar bli späckat - tur jag är arbetslös ;) skämtåsido!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0