Torsdag

Veckorna rullar på fortare än någonsin, känner mig upptagen nästan jämt, hur hann man med skolan OCH jobb förra året vid samma årstid?! Det förstår jag faktiskt inte...

Våren har tagit fart på allvar även här i lilla Åmål, superskönt väder trots att det blåser lite. Hoppas dock på att pollensäsongen väntar ett liiitet tag till.

Hästarna mår fortfarande fint, Philippa är precis lika pigg som vanligt MEN idag red jag på ridbanan! Premiär för i år :D äntligen! Den var riktigt fin, hon också för den delen, inte för att passet var direkt ansträngande men.. jag hade bråttom så det blev barbacka i skritt och trav, imorgon får det bli en seriösare tur på banan. Chikita och Spikey fäller som bara den, tycker (precis som varje år...) att det inte kan finnas någon päls kvar snart som jag borstar, men jo då!

Jag själv försöker sätta lite fart på kroppen in emellanåt! I tisdags var det både en springtur och pump, idag har jag sprungit och imorgon är det pump, gött det!

Till helgen har jag stallet, inga fel med det, snarare gött att komma upp i tid och få något gjort.

Nu har jag precis tagit en liten paus här.. jag håller på med ett fotoalbum som ska sammanfatta 2010, nästa steg är att beställa fler bildkopior. Av någon underlig anledning är det väääldigt mycket hästar?!?

Tjooolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0