Träning m.m!

I lördags var det dags för första Wille-träningen denna våren, det gick jättebra! Flippsan skötte sig fint, jobbade med ingångarna till skänkelvikning, enkla byten och att korta galoppen. Fick en del att träna på till nästa gång :)

Har haft stallet under helgen, gött att komma upp i tid måste jag säga, man hinner med så mycket mer! Igår var det årsmöte i Karlstad med DUS, är numera inte med i styrelsen, det känns konstigt, lite tomt! Vi var ute och åt med gamla styrelsen efter mötet. Trevligt satt! Mamma var med till Karlstad, blev lite shoppat! Philippa fick sig en ny grimma och ett tävlingsschabrak, till mig blev det en träningstopp, gymhandskar och en foundation, inte fel inte!

Idag har jag varit hos min jobbcoach och umgåtts med Björn, vi var ute i stallet bland annat, behövde ju motionera Flippsan lite, Björn också för den delen, fick bli en skrittur. På kvällskvisten nu har vi varit på kalas hos Pontus föräldrar. Nu sitter jag och tittar på halv åtta hos mig - på vår nya fina platt-tv! :D

Imorgon blir det en tur till Flippsi, hon ska gå ordentligt och på kvällen åker jag till Årjäng.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0