Träningvärk.. oja!

Mina triceps (som min älskade bror hävdar inte finns) gör något förbannat ont! Gymmet två dagar och simning igår, mumma! Imorgon får det, om vädret är ok, bli en joggingtur så benen får röra lite på sig också.

Flippsan har gått på vägen två dagar i rad, igår uppåt skogen och lite på banan och idag mot tuvbacken tillsammans med Cicci och Malin, piggelin dam, imorgon får det bli ridbanan, om den inte är dränkt. Just nu saknar jag ridhuset något otroligt...

Under helgen har jag hand om alla hästarna, förhoppningsvis blir det bra väder så jag kan fota lite.. Ska bli gött att få lite stallarbete i kroppen igen, inte så värst ansträngande att bara mocka åt en häst :P speciellt inte när den heter Philippa.

På söndag blir det även en tur till Karlstad, årsmöte med DUS, trevligt satt.

Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0