:D

Just nu är allt sådär jättebra så man är glad hela tiden, underbart! :D

Igår var jag på ridskolan med Philippa och tränade för Wille, det gick superbra! Hon va riktigt fin i traven, hade en jättebra känsla. Jobbade mycket med öppnor - vilket Pphilippa tycker är jobbigt och dessutom accepterade hon inte skänkeln alls så nu blir det mycket jobb med det! I galoppen var hon lite krånglig i början men sen blev hon jättefin där också. KUUUUUL :D

Var hos farfar en sväng med mina kära syskon också, faster, Robert och kusinerna är här så vi firade mig och syster lite i efterskott.

Blev en ganska spontan utgång på kvällskvisten, bästa Emelie körde ner mig och Malin till stan så först var vi hos Anders och Elin, sen blev det Harrys å det va riktigt kul :D!

I eftermiddag kommer min Anja hit! Wiiiiie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0