Fredag!

Veckorna bara flyger iväg.. tycker tiden går alldeles för fort. Kom hem från Göteborg igår, det blev seeent för i Mellerud (20min innan jag var hemma alltså..) stoppade tåget på grund av att ett annat tåg kört sönder en växel, väntade på buss i drygt en timma så var hemma halv 11 istället för nio. Inte kul.

Förkyld har jag lyckats bli oxå.. inte sådär jättekul med tanke på att jag skulle få snurr på hästen nu när jag kom hem och inte hade några planer men det får vänta ett par dagar till, har träning den 14:e å då hade jag tänkt rida på kandaret men det får nog vänta.. har i alla fall köpt bett till det nu så Flippsan ska få smaka på det, får se vad hon tycker!

I eftermiddag/kväll åker jag till Årjäng och umgås med min kära pojkvän och på söndag ska jag ha hand om "Vi i stallet" finalen i Säffle, det blir nog roligt :). Har även ett uppdrag, fota lektionshästarna till en kalender :)

Nästa vecka händer det en hel del! På torsdag ska mamma och jag springa vårruset, för tillfället känner jag mig inte så taggad med tanke på att jag inte kunnat springa pga allergin och förkylning men men, det blir säkert bra! Lördag är det som sagt Wille-träning och på Söndag kommer min Anja hit och hälsar på :D ska bli superkul! Ska även fota Camilla Bäcks ponny Daylight! :)


Om det är fler som är intresserade av att få sina hästar fotade så är det bara att hojta till!
Jag fotar helst vid fint väder  och utomhus, både ridbilder och stillbilder.
Tar en massa bilder för att få ett stort urval och plockar sedan ut favoriter som jag
redigerar lite vid behov.

Några exempel:







Kommentarer
Postat av: Ulrika

Guud vilka fina kort du tar! skulle vara kul och få några på min apållar här hemma! Kanske skulle kolla om vi kunde fixa det någon dag! :)

2011-05-07 @ 07:28:57
Postat av: Alex

Det ska absolut gå att ordna Ulrika!

2011-05-07 @ 21:13:40
URL: http://alhec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0