Träning!

Har varit en vaaaarm tisdag! Redan imorse var det varmt, tog en låååång skrittur i skogen med Philippa, var ute i nästan två timmar (inräknat ett samtal med Elin), red bort till gropa och vadade i vattnet :) mys! Åkte hem efter ridturen och solade lite i Tveta, hämtade mamma i Säffle, somnade i solen i Åmål, var hos coachen, hämtade mamma å syster och sen åkte jag tillbaks till Tveta och tränade Eulalia, ett väldigt farande med andra ord!

Hoppträningen gick bra. Eulalia var bäst, jag red dåligt i början men det redde upp sig och blev åtminstone helt okej! Ett par hinder låg på 1m när vi hoppade bana så jag är nöjd. Det bästa var att jag inte backade!

Imorgon ska Philippa få nya skor och det är vårruset (trodde det var på torsdag men icke..) om jag hinner ska hon i alla fall ridas på banan.


Nu blir det mat och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0