Börjar om.. igen.

Det räcker med att nämna 'November' för att jag ska deppa ihop, surt. Har faktiskt varit glad ett bra tag men den senaste veckan har mycket gått åt fel håll (men en del även åt rätt, såklart!) Igår till exempel så städade jag hela nedervåningen, lagade mat och tvättade, resulterade i ett hack i tummen av ett glas i en ram, sjöblöt eftersom jag lyckades vrida duschen åt hel håll och jag fick sätta mig och äta helt ensam, kul.
Jag ska dock inte klaga för jag har en riktigt bra helg att se fram emot, ikväll blir det eventuellt en tur hem till Elin och Andreas, imorgon är det hopptävling (Philippa 90 och coach t Elin+Jim 1,05+1,10), kalas för Coffe och fest på kvällen.

Å sedär! NU kom Anton hem, det gjorde ju helgen ännu liiiite bättre åtminstone!
Så som sagt, nu börjar vi om från ruta ett igen och ger järnet för en superbra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0