träning!

En lite uppdatering om helgens träningar! Jag är supernöjd med hjälpen vi fick av Ida, jobbade myyycket med att få henne mjuk och rund i formen vilket lyckades och resultatet blev en väldigt nöjd Philippa och en nästan ännu nöjdare Alex, jag LOG när jag red och det händer inte sådär jätteofta.

I söndags vi ut på morgonen, jättemysigt. Igår var vi tillbaks på banan igen och med den äran. BÄST med passet var den förvända galoppen, kändes verkligen att jag hittade henne stundtals och hon slog inte över eller bröt av en enda gång, SÅ nöjd!

Idag blev det tyvärr ingen ridning, jag kom hem rätt sent och dessutom fick hon nya skor idag (välbehövligt) får tro på att vi är tillbaks i fin form imorgon istället.

Nästa vecka får det nog bli klippning, börjar bli mycket lurv nu!


Matchning vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0