trött..

En viss liten kattunge gör allt för att göra livet surt för mig, det är inte det att han flyger runt i hela huset och river ner gardiner som vanliga kattungar gör. Han ska va PÅ mig, HELA tiden! Jag får inte ens sova ifred, inatt väckte han mig säkert 20 gånger genom att trampa runt på mig. Gav upp vid sju, försökte vakna till liv och tog en springtur på ca 20min för att väcka kroppen.

Börjar bli trött nu, funderar allvarligt på att ta kvällen och hoppas på att jag får sova lite mer ostört inatt.

Idag har jag och Malin varit en sväng på marknaden i Åmål, tog en fika på XO - höstens första chailatte, underbart god!

Philippsan skrittade igår och vilade idag eftersom min eftermiddag gick åt till matteplugg - dugga på måndag, tänkte inte faila den här gången.
Nästa helg är det klubbdressyr, 5november hopptävling och 19november dressyrtävling. Sen ska jag fundera på vad jag ska göra med mitt liv, wish me luck!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0