Wiiie!

Är på sådär jättebra humör just nu, inte fel! Är helt enkelt bara glad, på allt! Har jobbat idag, kan bero på det, bland annat. Var riktigt gött att komma tillbaks till jobbet, så det känns helt okej att gå upp klockan fem imorgon och på onsdag också.

Philippa gick sådär jättebra på kandaret i lördags, glad Alex! Bowlingen med Elin, Andreas och Johan var TREVLIG! Söndagen var också väldigt bra, trots att jag stod på ridskolan i flera timmar utan mat och dessutom frös, Elin och Jimsan var duktiga och Jim hade världens finaste knoppar eftersom han har världens bästa skötare (i detta fall mig) något annat bra.. hm! JA, jag ser fram emot helgen! Kanonkul!

Nu ska ska jag gå och fortsätta va glad, sova och jobba vidare imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0