Äntligen!

Så sitter jag framför datorn igen, har tvingat mig själv att vara utan den för att kunna koncentrera mig på pluggandet.

Chips, vår kattunge har flyttat hem, det går jättebra! Han ligger för tillfället framför mig och granskar bloggandet noga, sötast i världen, såklart!

Philippa mår finfint! Hon hoppade igår, travhoppning och studs, nyttigt för damen! Gick helt okej, hon hade bråttom som alltid men hoppade åtminstone fint. Idag tömkörde jag henne en stund på stallplanen - laddad och okoncentrerad men men.. Imorgon blir det uteritt med Elin och Linus på kvällskvisten, inga fel!

Idag har jag och Mullis varit på rally också, med picknick och allt! Så mysigt så :)


Det går bra nu! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0