Oflyt igen!

Var heeelt slut i morse när jag vaknade, tuff natt, massa skumma drömmar och allmänt dålig sömn. Hade klockan på åtta så jag gick upp då och gjorde mig i ordning, åt frukost och så vidare i slow motion, hade ingen energi alls.
Som tur var sken solen för ovanlighetens skull och jag fick ju faktiskt inviga mina nya bruna skor och min nya beiga, stickade, tjocka tröja - MYS på den.

Mötte Linnéa på bussen till universitetet, hon räddade min dag med en ipren, inte illa! Tackar för det. Väl på uni letade vi upp Martina, tog en kaffe och väntade på att föreläsningen skulle börja. Kemi på schemat idag, kände mig nästan smart hela tiden, bra för att vara mig.

När vi slutat tog jag och Martina en tur på stan (för ovanlighetens skull..), köpte en baguette att äta på tåget hem (TACK Å LOV!!!!) satte mig, rätt nöjd, på tåget. Fick ett samtal från Anton och ett från Stefan innan vi ens lämnat station. I Kil tog det stopp, ett tåg påväg från Säffle hållet hade gått sönder så vi kom inte förbi vilket resulterade i två timmars väntande i KIL. KUL! Pratade med fröken Storm ett tag, det var läääängesen och välbehövligt. 
Var hemma vid halv åtta, efter byte till buss osv osv..

Det jag skulle komma fram till var att det varken blev någon cykel- eller ridtur idag, till min stora besvikelse. Har längtat ut i det fina höstvädret hela dagen, åsså blir det såhär... Dret!

Nu blir det mat här, hela familjen Pettersson/Karlsson är hemma :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0