Tuff vecka!

Som ni få som läser här märkt har det inte hänt speciellt mycket den senaste veckan. Mina dagar ser ut ungefär såhär - vakna, universitetet, plugga på bussen hem, rida, äta och sova. Med andra ord hinner jag inte med några större utsvävningar som att starta datorn och knåpa fram några ord här.

Hur som helst, klar på universitetet för denna veckan efter fyra 05.15 uppstigningar, livet är hårt.
Philippa har fått jobba trots att det varit mycket i skolan, behöver den där stunden i stallet efter en hel dag i skolbänken, underbart! Hennes vecka har varit väldigt varierande tömkörning, uteritt, hoppning och skogstur, förhållandevis fin!

Igår, när jag hoppat Philippa, bytte Elin och jag häst så jag fick ta Jim en stund, det gick bra tillslut! Riktigt rolig häst när man hittat knapparna :) får bli byte någon gång i veckan - nyttigt att rida andras hästar.

Helgen är fullsmockad som vanligt, Mârten i Säffle innebär utgång och både jag o Elin ska hopptävla, den ene seriösare än den andre dock. Försöker hinna med en snabb update söndagkväll!

Chillidill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0