3 veckor och 1 dag sen...

Ja, det var väl inget att hurra för, uppdateringen alltså. Ärligt talat så är det inte mycket alls att hurra för just nu. Åkte till Sälen, blev sjuk efter två dagar och ja, där är jag fortfarande, snörvlig och jäklig.

I söndags tänkte jag att nu NUUU är det dags att börja rida igen, blev en skrittur på Jim = träningsvärk ?! seriöst!

 Måndag fick jag ÄNTLIGEN komma upp på Corre igen, han gick i ridhuset, lite för seriöst för mitt eget bästa MEN han var fin.

Tisdag innebar en mycket sämre Alex men det blev ändå en skrittur i skogen på Corre..

 Onsdag, hade tänkt träna men nej, där fanns till och med mitt eget sunda förnuft som stoppkloss.

Till råga på allt så bryter alla jäkla träd ut nu så det virvlar ju runt en maaaassa pollen överallt = ännu sämre Alex.

Om jag är hemma i hyffsad tid efter tentan i eftermiddag så ska jag rida, det bara är så. Och jag lovar, är jag inte bättre på måndag så ska jag ta en promenad på 167m bort till Balderkliniken och ta reda på vad det är för fel på mig. Jag är bara så rädd att dom ska säga att jag måste ta det lugnt ett tag, aldrig i livet, hästtjejer vet inte vad det är.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0