Rutin i vardagen

Det är så skönt att det äntligen börjar bli lite rutin i vardagen igen. Under sommaren har jag funderat på vad som ska ske i höst och i princip inte kommit fram till någonting.
Först förra tisdagen fick jag äntligen ett jobb, lärarvikarie på Kristinebergsskolan här i Åmål, kanske inte vad jag drömt om men det är ett jobb och jag trivs hittils riktigt bra! Det känns KUL att gå till jobbet och det tycker jag nog är det viktigaste.
 
Att vardagen dessutom fylls med mer och mer häst gör det inte ett dugg sämre. Höstluften smyger sig på allt mer och det är så skönt!
 
Nu ska jag sätta mig och pilla med lite hoppfilmer på Jim och sen blir det en tur på honom i höstluften, mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0